I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 27, 2011

kwn kesygn ku ^^,

name : haziqah
umo : 15 taon
stay : K.M,J [alahh , kmpog yg selalu bnjir tuh] hehe
mknn kgmrn : lipas goreng mask kicap [buweeexxx !!!]
minmn kgmrn: air coca cola cmpor tongkat ali [eyuuuu !!!]

persahbtn kami bermule swktu form 2 , mule mule bile aku tau yg dy msok klas zamrod aku tk suke . sbb dy SOMBONG ! tgok jerr aku , dh menjeling . tetibe kami dudok sebelah sebelah kt dlm kelas . aku tetp tk nk tego dy ! akhir nye , dy yg mgalh and tgorr aku [ aty bkate * yyessss !!! tgor pun . akhirnye , berSAAT SAAt aku mnunngu* haha ] 1st time berbual , ayt susun baek jerr , mcm nk wat karngn ! haha . dh lme ckit , ckp tk engat dunia , jmpe jee nk ckp , jmoe jerr nk gosip , jmpe jee nk mengumpat . haha . ade jerr lh bnd nk wat lau kite berjmpe . sometimes , dy suke wat lwk bodo dan lwk nye kdg2 mykit kn aty =.= ade sesetengah org kate muke kami kembar ! hahhh ? kami tk percye lgsong ! aku engat lagy yg aku tlog jahet kn kaen kau kt sekolh , smpai jarom pth . hahah . really stupid lhh . aku syyggg kau laaaa .

dan tk lupe jgk , kau EQIN !! aku kn sugar daddy kau :) tk de duet jerr wat muke mcm pengemis pinjam duet dri aku kn :) hee . aku ttep syg kau lhh sengal <3


tepi : ziqa :) tengah : eqin sengal tepi kanan : saye laaa :P


p/s : aku saygg kau lhh setan <3

No comments:

Post a Comment